Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social
Procedimiento Abierto de Tesorería General de la Seguridad Social. . Adjudicado el 14-04-2023.Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualització: 29/11/2024
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Número d'expedient
2022/60069I
Tipus de Tramitació
Ordinaria
Procediment de contractació
Abierto
Sistema de contractació per a la celebració
No aplica
Òrgan de contractació
Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Tipus órgan de contractació:
Tesorería General de la Seguridad Social.
Durada del contracte
12 meses
Dades de la licitació:
Estat
Resuelta (RES)
Import de licitació
136.182,53€
Nombre de licitadors
8
nombre d'ofertes rebudes de PIMES
8
Resultat de la licitació
LOT: 1
Resultat de la licitació: Formalizado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )
L'adjudicatari és una PIME? Si
Import d'adjudicació: 105,337.99€
LOT: 2
Resultat de la licitació: Formalizado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )
L'adjudicatari és una PIME? Si
Import d'adjudicació: 30,844.54€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic