Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social

Procedimiento Abierto de Tesorería General de la Seguridad Social. . Adjudicado el 14-04-2023.Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.

Azken eguneratzea: 29/11/2024

Kontratuaren datuak:

Kontratuaren xedea

Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social.

Fitxategi-zenbakia

2022/60069I

Tratamendu mota

Ordinaria

Kontratazio prozedura

Abierto

Bere ospakizunerako kontratazio-sistema

No aplica

Kontratazio organoa

Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social.

Kontratazio organo mota:

Tesorería General de la Seguridad Social.

Kontratuaren iraupena

12 meses


Lizitazioari buruzko datuak:

Estatu

Resuelta (RES)

Zenbatekoa lizitazio

136.182,53€

Lizitatzaile kopurua

8

ETEetatik jasotako eskaintza kopurua

8

Lizitazioaren emaitza

LOT: 1

Emaitza samurra: Formalizado

Saridunaren xehetasunak:

Esleitutako OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )

Esleipenduna ETE bat al da? Si

Saria zenbatekoa: 105,337.99€

LOT: 2

Emaitza samurra: Formalizado

Saridunaren xehetasunak:

Esleitutako OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )

Esleipenduna ETE bat al da? Si

Saria zenbatekoa: 30,844.54€

Informazio gehiago lortzeko:

Kontratu honi buruzko informazio gehiago Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma

Fin de la sección con el contenido principal