Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social
Procedimiento Abierto de Tesorería General de la Seguridad Social. . Adjudicado el 14-04-2023.Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Azken eguneratzea: 29/11/2024
Kontratuaren datuak:
Kontratuaren xedea
Suministro de diverso material de oficina ordinario no inventariable, material informático no inventariable, instrumental y pequeño utillaje no sanitario, material no sanitario para consumo y reposición y otros suministros, destinado a los Servicios Centrales de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Fitxategi-zenbakia
2022/60069I
Tratamendu mota
Ordinaria
Kontratazio prozedura
Abierto
Bere ospakizunerako kontratazio-sistema
No aplica
Kontratazio organoa
Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Kontratazio organo mota:
Tesorería General de la Seguridad Social.
Kontratuaren iraupena
12 meses
Lizitazioari buruzko datuak:
Estatu
Resuelta (RES)
Zenbatekoa lizitazio
136.182,53€
Lizitatzaile kopurua
8
ETEetatik jasotako eskaintza kopurua
8
Lizitazioaren emaitza
LOT: 1
Emaitza samurra: Formalizado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )
Esleipenduna ETE bat al da? Si
Saria zenbatekoa: 105,337.99€
LOT: 2
Emaitza samurra: Formalizado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako OFIPAPEL CENTER, S.L.. ( NIF: B82560947 )
Esleipenduna ETE bat al da? Si
Saria zenbatekoa: 30,844.54€
Informazio gehiago lortzeko:
Kontratu honi buruzko informazio gehiago Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma