Comisión Sectorial de Gobierno Abierto
A Comisión Sectorial de Goberno Aberto é un espazo de coordinación, colaboración e debate entre as distintas Administracións públicas, para o intercambio de experiencias e o desenvolvemento e seguimento de iniciativas conxuntas en materia de Goberno Aberto.
Trátase dun órgano colexiado de cooperación interadministrativa de carácter técnico, para o establecemento de medidas, estratexias, obxectivos e directrices sobre Goberno Aberto, que pode elevar as súas propostas á Conferencia Sectorial de Administración Pública (ver Regulamento da Conferencia Sectorial de Administración Pública, aprobado o 22 de outubro de 2018).
A Comisión Sectorial constituíuse o 6 de marzo de 2017, na reunión celebrada entre representantes da Administración Xeral do Estado, das Administracións Autonómicas e das Entidades locais, a través da Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP) (ver nota de prensa). Pode consultar aquí as súas normas de organización e funcionamento.
Actividades destacadas:
Participación no deseño e seguimento dos Plans de Acción de Goberno Aberto.
Coordinación da Educación en Goberno Aberto.
Aprobación do documento de “Posición común das Administracións Públicas españolas sobre participación cidadá”, que foi remitido ao Comité Europa cos Cidadáns da UE.
Reunións:
- 28 de setembro de 2023. Nota informativa en elaboración
- 24 de marzo de 2023. Nota informativa
- 28 de setembro de 2022. Nota informativa
- 10 de marzo de 2022. Nota informativa
- 01 de xuño de 2021. Nota informativa
- 26 de febreiro de 2020. Nota informativa
- 14 de febreiro de 2019. Nota informativa
- 20 de novembro de 2018. Nota informativa
- 05 de xullo de 2018. Nota informativa
- 14 de setembro de 2017. Nota informativa
- 24 de maio de 2017. Nota informativa
- 06 de marzo de 2017. Nota informativa