Comisión Sectorial de Gobierno Abierto
La Comissió Sectorial de Govern Obert és un espai de coordinació, col·laboració i debat entre les diferents Administracions públiques, per a l'intercanvi d'experiències i el desenvolupament i seguiment d'iniciatives conjuntes en matèria de Govern Obert.
Es tracta d'un òrgan col·legiat de cooperació interadministrativa de caràcter tècnic, per a l'establiment de mesures, estratègies, objectius i directrius sobre Govern Obert, que pot elevar les seues propostes a la Conferència Sectorial d'Administració Pública (veure Reglament de la Conferència Sectorial d'Administració Pública, aprovat el 22 d'octubre de 2018).
La Comissió Sectorial es va constituir el 6 de març de 2017, en la reunió celebrada entre representants de l'Administració General de l'Estat, de les Administracions Autonòmiques i de les Entitats Locals, a través de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) (veure nota de premsa). Pot consultar ací les seues normes d'organització i funcionament.
Activitats destacades:
Participació en el disseny i seguiment dels Planes d'Acció de Govern Obert.
Coordinació de l'Educació en Govern Obert.
Aprovació del document de “Posició comuna de les Administracions Públiques espanyoles sobre participació ciutadana”, que va ser remès al Comité Europa amb els Ciudadanos de la UE.
Reunions:
- 28 de setembre de 2023. Nota informativa en elaboració
- 24 de març de 2023. Nota informativa
- 28 de setembre de 2022. Nota informativa
- 10 de març de 2022. Nota informativa
- 01 de juny de 2021. Nota informativa
- 26 de febrer de 2020. Nota informativa
- 14 de febrer de 2019. Nota informativa
- 20 de novembre de 2018. Nota informativa
- 05 de juliol de 2018. Nota informativa
- 14 de setembre de 2017. Nota informativa
- 24 de maig de 2017. Nota informativa
- 06 de març de 2017. Nota informativa