Informe final de resultats. Enquesta de satisfacció del Portal de la Transparència
Durant els mesos de febrer, març i abril de 2023 ha estat oberta una enquesta per a mesurar la satisfacció de l'usuari amb el Portal de la Transparència de l'Administració General de l'Estat i donar compliment a l'un dels compromisos arreplegats en l'IV pla de Govern Obert consistent en el pla de millora contínua del Portal de la Transparència, concretament l'activitat 2.2.10 Enquesta activitat 2.2.10 Encuesta de satisfacció anual per a l'avaluació periòdica i millora del Portal.
Per a confeccionar les preguntes s'han tingut en compte qüestions com: fàcil comprensió (ús de llenguatge senzill), preguntes concretes i concises, que no existisca un elevat nombre d'elles (para així disminuir les taxes d'abandó) així com que els seus resultats siguen fàcilment mesurables i explotables.
Totes les preguntes i les seues corresponents respostes han sigut voluntàries.
Perquè tinguera la major difusió es van realitzar les següents accions:
- Es va publicitar a través del Portal de la Transparència col·locant-la com a novetat en la pàgina principal.
- Es va situar en la pàgina de Contacte (en primera posició)
- Es van publicar anuncis setmanals de l'enquesta en Twitter.
Descarregar el Informe de resultats de l'enquesta de satisfacció del Portal de la Transparència de l'AGE (format PDF).