Informe final de resultats. Enquesta de satisfacció del Portal de la Transparència
Durant els mesos de febrer, març i abril de 2023 ha estat oberta una enquesta per mesurar la satisfacció de l'usuari amb el Portal de la Transparència de l'Administració General de l'Estat i donar compliment a l'un dels compromisos recollits en l'IV pla de Govern Obert consistent en el pla de millora contínua del Portal de la Transparència, concretament l'activitat 2.2.10 Enquesta activitat 2.2.10 Encuesta de satisfacció anual per a l'avaluació periòdica i millora del Portal.
Per confeccionar les preguntes s'han tingut en compte qüestions com: fàcil comprensió (ús de llenguatge senzill), preguntes concretes i concises, que no existeixi un elevat nombre d'elles (para així disminuir les taxes d'abandó) així com que els seus resultats siguin fàcilment mesurables i explotables.
Totes les preguntes i les seves corresponents respostes han estat voluntàries.
Perquè tingués la major difusió es van realitzar les següents accions:
- Es va publicitar a través del Portal de la Transparència col·locant-la com a novetat a la pàgina principal.
- Es va situar a la pàgina de Contacte (en primera posició)
- Es van publicar anuncis setmanals de l'enquesta en Twitter.
Descarregar el Informe de resultats de l'enquesta de satisfacció del Portal de la Transparència de l'AGE (format PDF).