Servicios gráficos y tareas complementarias de suministro de material impreso para el tratamiento y conservación de fondos documentales en el ámbito de la Gerencia Territorial de Órganos Centrales
Procedimiento Abierto de Subsecretaría de Justicia. . Adjudicado el 01-12-2021.Junta de Contratación del Ministerio de Justicia. Ministerio de Justicia.
Last update: 14/02/2025
Contract details:
Object of the contract
Servicios gráficos y tareas complementarias de suministro de material impreso para el tratamiento y conservación de fondos documentales en el ámbito de la Gerencia Territorial de Órganos Centrales.
File number
ASE/2021/068
Processing Type
Ordinaria
Procedure of contracting
Abierto
Contracting system for its celebration
No aplica
Type of agreement
Servicios
Organ of contracting
Junta de Contratación del Ministerio de Justicia.
Contracting body type:
Subsecretaría de Justicia.
Duration of the contract
24 meses
Tender details:
State
Resuelta (RES)
Amount of bidding
1.418.103,12€
Number of bidders
1
Number of offers received from SMEs
0
Outcome of the tender
Adjudicado
Awardee details:
Awardee
Gestión de Documentos y Comunicaciones, S. L.. ( NIF: B85559839 )
The beneficiary is an SME?
No
Amount of adjudication
1,407,844.74€
Contract modification data:
Modification number: 1
note on modification: PSE/2023/166
Term of the modification: 24 MESES
Final term after modification: 48 MESES
Modification reference: ASE/2021/068
Amount of the modification: 1,407,844.74€
Final amount after modification: 2,815,689.48€
For more information:
More information on this contract in the Platform for Recruitment of the Public Sector