Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Potenciación de la "Carpeta Ciudadana"

Tabla resumo da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 03. GALICIA

 10.8. Galicia: Administración Dixital e participación

 10.8.2. Potenciación do “Cartafol cidadán” que incluirá toda a información de carácter persoal e administrativo dispoñible na Administración Pública de maneira ordenada e simple, o que permitirá ofrecer proactivamente uns servizos públicos personalizados acordes ás necesidades particulares de todas as persoas

 01/01/2023

31/12/2023

Execución

Parcial bóla gris: actividade non iniciada

                            

Estado de execución

A Lei 4/2019, do 17 de xullo, de administración dixital de Galicia, regula o Cartafol cidadán da Xunta de Galicia, e defínea como o conxunto estruturado de información e documentos en formato electrónico relativo ás relacións administrativas de cada persoa interesada, xerada nas súas relacións administrativas comúns co sector público autonómico de Galicia. A norma incide no carácter transversal do Cartafol cidadán, que é única para o conxunto de órganos e entidades do sector público autonómico de Galicia.

Durante o ano 2022 incorporouse ao cartafol cidadán información procedente de 407  procedementos, e ao longo do ano 2023 contabilizáronse 3.887.855 accesos ao Cartafol cidadán.