Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Potenciación de la "Carpeta Ciudadana"

Táboa resumen da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 03. GALICIA

 10.8. Galicia: Administración Dixital e participación

 10.8.2. Potenciación do “Cartafol cidadán” que incluirá toda a información de carácter persoal e administrativo dispoñible na Administración Pública de maneira ordenada e simple, o que permitirá ofrecer proactivamente uns servizos públicos personalizados acordes ás necesidades particulares de todas as persoas

 01/01/2023

31/12/2023

 

Finalizada bóla gris: actividade non iniciada

                            

Estado de execución

A Lei 4/2019, do 17 de xullo, de administración dixital de Galicia, regula o Cartafol cidadán da Xunta de Galicia, e defínea como o conxunto estruturado de información e documentos en formato electrónico relativo ás relacións administrativas de cada persoa interesada, xerada nas súas relacións administrativas comúns co sector público autonómico de Galicia. A norma incide no carácter transversal do Cartafol cidadán, que é única para o conxunto de órganos e entidades do sector público autonómico de Galicia.

Durante o ano 2022 incorporouse ao cartafol cidadán información procedente de 407  procedementos.

Durante o ano 2023 incorporouse ao cartafol cidadán información procedente de 474 procedementos.

Ademais, o 13 de decembro do 2023 púxose a disposición da cidadanía a aplicación XuntaEu, que é a aplicación móbil que dá acceso aos principais servizos de administración dixital da Xunta de Galicia. Esta aplicación posibilita, entre outros servizos, xestionar o usuario de Chave365 (cambiar a clave de acceso, renovala, modificar o teléfono móbil ou darse de baixa), consultar expedientes e presentacións como na sede electrónica da Xunta, consultar as notificacións electrónicas, ter a disposición os apoderamentos outorgados ou recibidos a través do Rexistro Electrónico Xeneral de Apoderamentos de Galicia, comprobar a validez dos documentos asinados electronicamente (CVE), así como consultar os certificados e ter acceso aos cartóns ou carnés emitidos pola Xunta de Galicia. Así mesmo, permite consultar e modificar os datos persoais que constan no cartafol cidadán, recibir avisos personalizados, e coñecer as citas solicitadas para as oficinas de atención á cidadanía e de rexistro ou coas consellerías.