Potenciación de la "Carpeta Ciudadana"
Compromiso, iniciativa e actividade | Inicio | Fin | Estado | |
---|---|---|---|---|
03. GALICIA 10.8. Galicia: Administración Dixital e participación 10.8.2. Potenciación do “Cartafol cidadán” que incluirá toda a información de carácter persoal e administrativo dispoñible na Administración Pública de maneira ordenada e simple, o que permitirá ofrecer proactivamente uns servizos públicos personalizados acordes ás necesidades particulares de todas as persoas |
01/01/2023 |
31/12/2023 |
Execución Parcial |
Estado de execución
A Lei 4/2019, do 17 de xullo, de administración dixital de Galicia, regula o Cartafol cidadán da Xunta de Galicia, e defínea como o conxunto estruturado de información e documentos en formato electrónico relativo ás relacións administrativas de cada persoa interesada, xerada nas súas relacións administrativas comúns co sector público autonómico de Galicia. A norma incide no carácter transversal do Cartafol cidadán, que é única para o conxunto de órganos e entidades do sector público autonómico de Galicia.
Durante o ano 2022 incorporouse ao cartafol cidadán información procedente de 407 procedementos, e ao longo do ano 2023 contabilizáronse 3.887.855 accesos ao Cartafol cidadán.