Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Reutilización de la información en el sector público

Obrigatoriedade das condicións xerais

Calquera persoa que reutilice os documentos, simplemente por usalos, está suxeita ás condicións xerais dispoñibles en  “www.datos.gob.es/avisolegal”.

Autorización de reutilización e cesión non exclusiva de dereitos de propiedade intelectual

Estas condicións xerais permiten que os documentos poidan ser reutilizados para fins comerciais e non comerciais.

Reutilizar significa usar documentos que están en poder da Administración Xeral do Estado e outros organismos públicos mencionados no artigo 1.2 do Real Decreto 1495/2011, do 24 de outubro, que desenvolve a Lei 37/2007, do 16 de novembro, sobre reutilización da información do sector público estatal.

Tanto persoas como empresas poden reutilizar estes documentos, sempre que non se trate dunha actividade administrativa pública. A reutilización permitida inclúe actividades como copiar, difundir, modificar, adaptar, extraer, reordenar e combinar a información.

O concepto de documento, segundo a Lei 37/2007, inclúe toda información, xa sexa en formato físico ou electrónico, e calquera forma de expresión gráfica, sonora ou en imaxe. Isto tamén inclúe datos nos seus niveis máis desagregados ou “en bruto”.

Esta autorización, tamén, inclúe a cesión gratuíta e non exclusiva dos dereitos de propiedade intelectual destes documentos. Isto permite realizar actividades como reproducir, distribuír, comunicar publicamente ou transformar os documentos.                                           

Estas actividades son necesarias para a súa reutilización, en calquera formato e en calquera parte do mundo, durante o tempo máximo permitido pola lei.

Condicións xerais para a reutilización

Aplícanse as seguintes condicións xerais para reutilizar os documentos:

1. O significado da información non se pode ”desnaturalizar”. Isto significa que, ao reutilizar documentos, non se pode alterar, deformar ou modificar o contido de maneira que se perda ou se cambie a mensaxe orixinal.

2. Debe citar a fonte dos documentos reutilizados. Pode facelo así: “Orixe dos datos: Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado”.

3. Debe mencionar a data da última actualización dos documentos reutilizados, se está incluída no documento orixinal.

4. Non se poderá indicar, insinuar ou suxerir que o Portal da Transparencia  participa, patrocina ou apoia a reutilización que leve a cabo con esta información.

5. Os metadatos, incluídos no documento, que proporcionan a data de actualización e as condicións de reutilización deben conservarse sen ningunha alteración nin eliminación.

Exclusión de responsabilidade.

Os usuarios ou axentes que reutilicen os conxuntos de datos farano baixo a súa propia responsabilidade e risco. Eles serán os únicos responsables fronte a terceiros ante calquera dano que poida xurdir por esta reutilización.

O Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado non se fai responsable do uso que os “axentes reutilizadores” (os usuarios que reutilizan a información) fagan da súa información, nin dos danos ou perdas económicas que poidan xurdir, directa ou indirectamente, polo uso da información reutilizada.

O Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado non garante que os documentos reutilizables estean sempre dispoñibles, nin asegura o seu contido ou formato. Tampouco se fai responsable de calquera erro ou omisión neles.

Responsabilidade do axente/a axente reutilizador/a

O axente que reutiliza a información debe cumprir coa normativa sobre reutilización da información do sector público, incluíndo as sancións previstas no artigo 11 da Lei 37/2007, sobre reutilización da información do sector público.