2.2.11. Talleres mejora del Portal
Compromís, iniciativa i activitat | Inici | Fi | Estat | |
---|---|---|---|---|
2. Pla de millora i reforç de la transparència 2.2. Millora del Portal de la Transparència, i rendició de comptes 2.2.11. Tallers per a la millora del Portal |
01/06/2021 |
01/06/2024 |
Finalitzada
|
Estat d'execució
Objectiu:
Realitzar tallers per a identificar àrees de millora del Portal de la Transparència.
- Nota: tasca 2 de l'activitat 7 del Projecte 4 “Nou Portal de la Transparència” del Pla Estratègic de la Direcció general de Governança Pública.
- Nota: Activitat en col·laboració amb Subdirecció General de Govern Obert
Estat actual:
El dia 28/06/2023 es realitza l'I Taller per a la millora del Portal de la Transparència. Es duu a terme de manera online i s'utilitza la ferramenta Microsoft Teams amb suport de Microsoft Whiteboard.
L'objectiu del taller era obtindre propostes que permeten la millora del portal des del punt de vista d'arquitectura de la informació, l'accessibilitat i la usabilitat, així com l'intercanvi de bones pràctiques en el marc de la transparència.
Com a conclusions d'est, s'aprecia la necessitat de fer una revisió completa de la usabilitat de les pàgines del portal i els seus continguts, així com de la interoperabilitat de la informació publicada.
Menció especial mereix la necessària revisió del llenguatge utilitzat en les pàgines perquè el seu contingut siga entés pel major nombre possible de persones usuàries.
Per a més detall sobre la metodologia, resultats i conclusions obtinguts del taller, es pot consultar l'Informe Informe de resultats de el I Taller per a la millora del Portal de la Transparència.