Iniciativas de Galicia
Iniciatives i activitats
10.5. Galícia: Instruments per a la gestió i avaluació de polítiques i servicis públics públiques
- 10.5.1. Aprovació per part de la Comissió Interdepartamental d'Informació i Avaluació d'un Mapa de cartes de servicis que s'aprovaran cada any
- 10.5.2. Determinació per part de la Comissió Interdepartamental d'Informació i Avaluació, dels servicis públics que anualment seran objecte de realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i del grau de satisfacció de les persones usuàries dels servicis públics
10.6. Galícia: Marque d'integritat institucional
- 10.6.1. Elaboració d'un Programa Marque d'Integritat institucional.
- 10.6.2. Aprovació de plans de prevenció de regs de gestió en totes les conselleries que permeten previndre, identificar, avaluar i donar resposta a la possible ocurrència d'actuacions irregulars
- 10.6.3. Aprovació de plans de prevenció de regs de gestió en entitats públiques instrumentals que permeten previndre, identificar, avaluar i donar resposta a la possible ocurrència d'actuacions irregulars
- 10.6.4. Posada en funcionament d'un canal d'alerta o denúncies que permeta a la ciutadania posar en coneixement conductes i pràctiques il·lícites o contràries a l'ètica professional
- 10.6.5. Actualització del Codi ètic institucional de la Xunta de Galícia aprovat l'any 2014, per a reforçar els principis d'integritat i exemplaritat per als alts càrrecs i els empleats públics
- 10.6.6. Creació d'un Comité d'Ètica, com a òrgan de garantia amb capacitat per a conéixer i donar resposta als possibles dilemes ètics i de comportament que puguen presentar els empleats públics i els alts càrrecs
10.7. Galícia: Sistema integrat d'atenció ciutadania i Govern obert
- 10.7.1. Desenvolupament i implementació d'una aplicació electrònica per a gestionar les queixes, els suggeriments, les sol·licituds d'informació general i d'informació particular, així com les sol·licituds d'accés a la informació pública
- 10.7.2. Seguiment dels avantatges obtinguts per la ciutadania, després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI, en la tramitació dels procediments a través de l'aplicació SIACI
- 10.7.3. Seguiment dels avantatges obtinguts per la Xunta, després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI, en la tramitació dels procediments a través de l'aplicació SIACI
- 10.7.4. Seguiment dels plans de millora elaborats després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI
10.8.Galícia: Administració Digital i participació
- 10.8.1. Culminació de la configuració digital dels procediments administratius perquè tinguen un funcionament plenament electrònic, oferint així uns servicis fàcils d'utilitzar, àgils i amb menys càrregues burocràtiques
- 10.8.2. Potenciació de la “Carpeta ciutadana” que inclourà tota la informació de caràcter personal i administratiu disponible en l'Administració Pública de manera ordenada i simple, la qual cosa permetrà oferir proactivamente uns servicis públics personalitzats concordes a les necessitats particulars de totes les persones
- 10.8.3. Creació d'un “Portal específic de participació ciutadana”, que servisca per a canalitzar, d'una forma simple i efectiva, les demandes i aportacions de la ciutadania i organitzacions de la societat civil i que facilite el diàleg i millore la presa de decisions del govern gallec
10.9. Galícia: Transparència, rendició de comptes i accessibilitat
- 10.9.1. Implantació d'actuacions de millora del Portal de Transparència i Govern Obert de la Xunta de Galícia
- 10.9.2. Implantar en el Portal de Transparència i Govern Obert de la Xunta de Galícia nous servicis que faciliten la navegació en el Portal amb l'ús del teclat, comandos de veu i sons, es contribuirà a aconseguir la no discriminació en l'accés a la informació
- 10.9.3. Publicar nous continguts en el Portal i Govern Obert de la Xunta de Galícia (es possibilitarà la presentació de continguts a través d'imatges, infografies, gràfics interactius i mapes de geolocalització que oferiran informació amb major claredat)
- 10.9.4. Publicar continguts reutilitzables en el Portal i Govern Obert de la Xunta de Galícia
- 10.9.5. Millorar la qualitat de la informació publicada en Portal i Govern Obert de la Xunta de Galícia, en matèries tals com: elaboració de la normativa, processos d'informació pública, informació economicofinancera i de les obres públiques i infraestructures realitzades en l'àmbit de la Comunitat Autònoma de Galícia
- 10.9.6.Seguiment dels avantatges obtinguts per la ciutadania, després de la posada en funcionament de les millores Portal de Transparència i Govern Obert de la Xunta de Galícia
- 10.9.7. Seguiment dels avantatges obtinguts per la Xunta, després de la posada en funcionament de les millores en el Portal de Transparència i Govern Obert de la Xunta de Galícia
Envíe sus comentarios o sugerencias a través de este formulario.
Código de identificación del estado de las actividades:
- Finalizada.
- Ejecución parcial: en curso.
- No iniciada: fecha de inicio planificada futura o retraso en el inicio de ejecución.
- Cancelada.