Servicios de actualización, implementación de nuevas funcionalidades y mantenimiento de la sede electrónica y del gestor de expedientes de la Autoridad Portuaria de Las Palmas
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 09-11-2021.Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria de Las Palmas. Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana.
Última actualització: 09/06/2022
Dades del contracte:
Objecte del contracto
Servicios de actualización, implementación de nuevas funcionalidades y mantenimiento de la sede electrónica y del gestor de expedientes de la Autoridad Portuaria de Las Palmas.
Nombre d'expedient
G-2021/16
Tipus de tractament
Ordinaria
Procediment de contratació
Abierto
Órgan de contractació
Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria de Las Palmas.
Durada del contracte
4 años
Dades de la licitació:
Estat
Importi de licitació
430.000€
Nombre de licitadors
1
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
Mungest S.L.. ( NIF: B35283506 )
Importi d'adjudicació
404.200,28€
Per a més informació:
Més informació sobre aquest contracte a la Plataforma de Contractació del Sector Públic