Servicios de actualización, implementación de nuevas funcionalidades y mantenimiento de la sede electrónica y del gestor de expedientes de la Autoridad Portuaria de Las Palmas
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 09-11-2021.Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria de Las Palmas. Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana.
Azken eguneratzea: 09/06/2022
Kontratuaren datuak:
Kontratuaren xedea
Servicios de actualización, implementación de nuevas funcionalidades y mantenimiento de la sede electrónica y del gestor de expedientes de la Autoridad Portuaria de Las Palmas.
Fitxategi-zenbakia
G-2021/16
Tratamendu mota
Ordinaria
Kontratazio prozedura
Abierto
Kontratazio organoa
Consejo de Administración de la Autoridad Portuaria de Las Palmas.
Kontratuaren iraupena
4 años
Lizitazioari buruzko datuak:
Estatu
Zenbatekoa lizitazio
430.000€
Lizitatzaile kopurua
1
Lizitazioaren emaitza
Adjudicado
Saridunaren xehetasunak:
Esleitutako
Mungest S.L.. ( NIF: B35283506 )
Saria zenbatekoa
404,200.28€
Informazio gehiago lortzeko:
Kontratu honi buruzko informazio gehiago Sektore Publikoaren Kontratazio Plataforma