Servicio de gestión y atención telefónica de consultas derivadas de las redes sociales y de la atención y soporte integral al autorizado red de la Tesorería General de la Seguridad Social
Procedimiento Abierto de Tesorería General de la Seguridad Social. . Adjudicado el 12-11-2019.Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualització: 30/11/2024
Dades del contracte:
Objecte del contracto
Servicio de gestión y atención telefónica de consultas derivadas de las redes sociales y de la atención y soporte integral al autorizado red de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Nombre d'expedient
2019/ASAT
Tipus de tractament
Ordinaria
Procediment de contratació
Abierto
Tipus de contractes
Servicios
Órgan de contractació
Secretaria General de la Tesorería General de la Seguridad Social.
Tipus órgan de contractació:
Tesorería General de la Seguridad Social.
Durada del contracte
2 años
Dades de la licitació:
Estat
Resuelta (RES)
Importi de licitació
13.440.608,87€
Nombre de licitadors
6
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
Konecta BTO SL. ( NIF: B62916077 )
L'adjudicatari és una PIME?
No
Importi d'adjudicació
9.878.847,84€
Dades de la modificació del contracte:
Número de modificació: 2
Nota sobre la modificació: Minoración importe máximo comprometido
Termini de la modificació: 3 MESES
Termini final després modificació: 44 AÑOS
Referència de la modificació: 2019/ASAT
Import de la modificació: -67.766,16€
Import final després modificació: 1.167.625,8€
Per a més informació:
Més informació sobre aquest contracte a la Plataforma de Contractació del Sector Públic