Servicio de almacén, control y distribución de material a las oficinas dependientes de la DP INSS Cantabria, UMEVI y CAISS durante los meses de mayo y junio de 2020
Procedimiento Contrato Menor. Adjudicado el 05-05-2020.INSS-Dirección provincial de Cantabria. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualització: 14/02/2025
Dades del contracte:
Objecte del contracto
Servicio de almacén, control y distribución de material a las oficinas dependientes de la DP INSS Cantabria, UMEVI y CAISS durante los meses de mayo y junio de 2020.
Nombre d'expedient
39/CM-1207/20
Tipus de tractament
Ordinaria
Procediment de contratació
Contrato Menor
Órgan de contractació
INSS-Dirección provincial de Cantabria.
Durada del contracte
2 meses
Dades de la licitació:
Estat
Resuelta (RES)
Importi de licitació
1.812€
Nombre de licitadors
1
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
ESTRATEGIA Y DESARROLLO LOGÍSTICO, SLU. ( NIF: B39457098 )
Importi d'adjudicació
1.812€
Per a més informació:
Més informació sobre aquest contracte a la Plataforma de Contractació del Sector Públic