Servicios de adecuación y reparación en las góndolas instaladas en el edificio de la Gerencia de Informática de la Seguridad Social y en el Centro de Torrejón de Ardoz.
Procedimiento Contrato Menor. Adjudicado el 14-10-2021.Gerencia de Informática de la Seguridad Social. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualització: 14/02/2025
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Servicios de adecuación y reparación en las góndolas instaladas en el edificio de la Gerencia de Informática de la Seguridad Social y en el Centro de Torrejón de Ardoz..
Número d'expedient
2021/1921
Tipus de Tramitació
Ordinaria
Procediment de contractació
Contrato Menor
Òrgan de contractació
Gerencia de Informática de la Seguridad Social.
Durada del contracte
3 meses
Dades de la licitació:
Estat
Resuelta (RES)
Import de licitació
12.331€
Nombre de licitadors
1
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
SAF GÓNDOLAS, S.L.. ( NIF: B86395969 )
Import d'adjudicació
12,331€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic