Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Aprobación planes prevención de riesgos entidades públicas

Tabla resumo da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 GALICIA

 10.6. Galicia: Marco de integridade institucional

 10.6.3. Aprobación de plans de prevención de riscos de xestión en entidades públicas instrumentais que permitan previr, identificar, avaliar e dar resposta á posible ocorrencia de actuacións irregulares.

 01/01/2023

30/06/2024

 

Finalizadabóla gris: actividade non iniciada

                            

Estado de execución

O 10 de decembro de 2021 o Consello da Xunta de Galicia aprobou o Plan Xeral de Prevención de Riscos de Xestión e Medidas Antifraude da Xunta de Galicia.

Así mesmo, aprobouse un modelo de plan específico para que as distintas Consellerías elaboren e aproben os seus plans específicos de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude, incluíndo tanto aos departamentos da administración xeral como ás entidades instrumentais adscritas. Progresivamente se han ido aprobando plans específicos nas diferentes Consellerías da Xunta de Galicia.

https://transparencia.xunta.gal/integridade-institucional

Actualmente existen 66 centros directivos e entidades con plans específicos de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude aprobados. O proceso de aprobación de plans específicos é continuado no tempo e os novos plans vanse incorporando como adendas e poden consultarse no Portal de Transparencia e Goberno Aberto da Xunta de Galicia (https://transparencia.xunta.gal/integridade-institucional)

 

O 19 de maio de 2023 o Consello da Xunta de Galicia procedeu a aprobar unha revisión e actualización do Plan xeral de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude da Xunta de Galicia, na que, entre outras cuestións, regulouse de forma pormenorizada o procedemento a seguir ante eventuais situacións de conflito de interese, adaptouse a canle de denuncias xa existente ás previsións da nova Lei 2/2023, incorporouse unha nova matriz para realizar a avaliación de riscos, e instouse a todos os departamentos da Comunidade Autónoma a actualizar os seus plans específicos de medidas antifraude.

A partir deste momento os distintos centros directivos e entidades instrumentais da Xunta de Galicia comezaron a tarefa de aprobar os seus novos plans antifraude. Aínda que aínda existen algúns departamentos pendentes da actualización, a práctica totalidade dos plans específicos de prevención de riscos de xestión e de medidas antifraude xa están aprobados.