Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

SIAGE. kapituluak

Hemen guztiak biltzen dira, kapitulu egituratzen da eta SIAGE.

Deskargatu1. kapituluaosoa.

Lehen kapitulu honetan azaltzen da IV. planaren konpromisoa gobernu irekiaren gaiak zehazten dira zerga-iruzurraren aurkako planak Ere bere osotasunean. funtsak kudeatzeko, berreskuratze planeko Eraldatu eta Erresilientzia eta aurkeztu du, esparru erkidea integritate-Sistema estatuko administrazio orokorraren (SIAGE). Gainera, deskribatzen da: nola sortu zen lan-taldeak lan hauek, eta nola integratzen dira elementu horiek arduraduna Zerga-Iruzurraren Aurkako Estrategia Nazionala.

Nazioarteko erreferentzia-esparru gisa kontuan hartzen dira:

  • Nazio batuen ituna ustelkeriaren aurka.
  • Garapen iraunkorrerako helburuetan hartzen du eta nazio batuen 2030eko Agenda.
  • Kontseiluak emaniko gomendioak buruzko ocderen herri osotasuna.
  • Iberoamerikako Gutuna Etika eta osotasuna funtzio publikoan barne hartzea.
  • Gomendioak europako kontseiluko estatu taldea ustelkeriaren aurka.
  • Egoerari buruzko Txostenak europar batasuneko zuzenbidea.

Deskribatzen du, kapitulua printzipioak eta planaren aplikazio-eremua. era berean, tresnak eta prozesuak azaltzen ditu sistemaren erakunde SIAGE. erakusten dituen Taula bat sartzen-sistemako elementuak, eta haien Osotasuna, Helburu-eremuak eta subjektiboa, kontuan hartu beharreko beste puntu batzuk eta laburpena ebaluazioa, segimendua eta kontrola egiteko.

Nabarmendu behar dira parte hartuko duten erakunde batez amaitzen dira.

Deskargatu2. kapituluaosoa (administrazio onaren kodea).

Deskargatu3. kapituluaosoa (gobernu onaren kodea).

Bi kode bat sartzea proposatu da:administrazio onasektore publikoko langileei eta bestegobernu onaduten langileentzat, goi-izaera edukiko du.

Noiztik indarrean sartu zen espainiako konstituzioak definitzen dituzten arauak ezarri dira, eta printzipio etiko eta gizartearentzat jokabide gobernuko kideak, sektore publikoko goi-kargudunen eta langileen. arau hauen oinarri etikoa sustatu nahi dituzten jokabideak sendo bat sortu dute interes orokorra.

Herritarren konfiantza erakundeek ez araberakoa baino ez, baizik eta pertsonen, legeak betetzen direla, baita ere, sektore publikoko modu zintzo eta arduratsua.

Argi zehaztea, portaera-ereduak sustatzen dira buruzko gogoeta eta elkarrizketa espero diren balioak zerbitzu publikoa.

Kode etikoak ez diren legeak dira, eta, gainera, diziplina-araubidea, zehapenak.

Kode hauek integritate-Sistema eao-ko balioak eta jokabide-jarraibideak ematea lege laburbil bila dabiltza, funtzio publikoak betetzeko.

Esparru etikoa da koherentea eta zorrotza da, borondatez bere gobernu-kideen, goi-kargudun eta sektore publikoko pertsona.

Horiek egiteko, jardunbide egokien kodeak arauei jarraitu du ekonomia lankidetza eta garapenerako antolakundea (ELGA) eta europako kontseiluak emaniko gomendioak eta estrategiarekin bat datorren beste herrialde batzuetako esperientziak.

Lanbide-profil desberdinetako pertsonek hartu dute parte; horretarako, sortu zenean, hainbat ikuspegi.

Kodeak hedabideetan aurkeztuko dira, modu zabalean eta aldian-aldian eguneratuko dira, eraginkorrak izan daitezen.

Ondoren, honela definitzen du bere aplikazio-eremua eta baldintza azaltzen dira aldizkarian, eta balio etikoak eta jokabide-arauak.

Buruzko atal bat da interes-gatazkak prebenitzeko eta kudeatzeko, arreta berezia eskainiz gerta daitezkeen lursailak opariak eta gizarte-laguntzak. Batekin amaitzen da arau erreferentzia.

Descagar du4. kapituluaosoa.

Kapitulu honetan buruzko sarrera baten bidez hasten da, eta arriskuen kudeaketarako, emateko era zuzendu eta kontrolatzeko ekintzak dira. erakunde baten arriskuak definitzea da. Bere helburua arrisku horiek nola kudeatu eta zer alderdi horren arabera, kontuan hartu.

Hona hemen arriskuaren kudeaketa-eredu bat. irismena, testuingurua eta irizpideak Jasotzen ditu eredu horrek, arriskuaren ebaluazioa, tratamendua, jarraipena eta berrikustea eta dagozkion erregistroak eta txostenak.

Atal hauek azaltzen dira buruzko berariazko arriskuak kudeatzeko sistema bati buruzko dokumentazioa, esate baterako, katalogoak, identifikatutako arriskuak arriskuen mapak aztertu eta kudeaketa, eta elementu zehatzik kudeaketan, bai bandera gorriak dira, eta kontrol puntu kritikoak. alertak Ere aipatzen dira arrisku-txosten, erregistro, erregistroak ezbeharrak eta koordinazioa eta interkomunikazio-erregistroak.

Kapituluaren azkenekoan jardunbide egokiei buruzko atal bat, sektoreko egungo egoeraren osotasuna eta Etika publikoen erreferentzia markoa eta jarduera-sektoretan.

Kapitulu honetan, eranskinekin osatzen da hedatzen den informazioa bere atal ezberdinetan.

Deskargatu5. kapituluaosoa.

Ondoren, gaiari buruzko sarrera bat eta aurrekariak, antolaketa-egitura bat proposatzen da Sistema bere osotasunean. Egitura hori HFP 2021/1030/agindua oinarritzen da Kudeaketa-Sistema ezartzen duena, berreskuratze planeko, eraldatu eta Erresilientzia-ereduen eta erakunde-etikako batzordeak.

Proposamenak honakoak gehitzen ditu:

  • Erakundea zuzentzeko.
  • Koordinatzaileak osotasuna instituzionala.
  • Integritate-batzordeak.
  • Sailen arteko batzorde berria osotasunean Instituzionala.

Sailen arteko batzordearen ardura izango da Erakunde-Osotasuna koherentziaz integritate-Sistema aplikatzeko estatuko administrazio orokorraren (SIAGE). haren osaera zehaztuko da sorrera-arauak ordezkariak, eta horren barruan sartuko estatuko administrazio orokorraren eta kanpoko aholkulariak hartuko da, emaitza onengatik, adibide gisa. aholku batzordea Etika Zerga administrazioko estatu agentzia.

Gainera, kontseilua sortzea gomendatzen da, kide anitzeko organo gisa, parte-hartzeko eta aholku-emailea.

Deskargatu6. kapituluaosoa.

Kapitulu honetan aipamen baten bidez hasten da, eta gaur egungo egoerari osotasuna prestakuntza.

Ondoren, esparru orokor bat definitzen da oinarrizko gida gisa prestatzeko, helburuak barnean dituela eta nori zuzendua dagoen, horrela marko gisa eskumenak integritate-Sistema estatuko administrazio orokorraren (SIAGE). era berean, hainbat trebakuntza-mota eta ikastaro eskaini daitezke deskribatzen dira.

Ondoren, izango ditu ardatz kapitulu hedabideak eta komunikazioa, definitzen ditu bere helburuak eta zein diren, bai hedapenari buruzko ohar espezifikoak, eta ez zituen hartzaileak bereizten.

Amaitzeko, buruzko atal bat da diseinatzeko oinarriak prestakuntza-plan bat, osotasuna eta etika publikoa ematen du aditzera, eta sistemako elementu edo tresnak.

Deskargatu7. kapituluaosoa.

Hasten da kapitulu honen azalpena aurrekariak eta protokoloaren helburua ezartzeko arau-testuingurua eta estrategikoa emateko.

Ondoren, honela definitzen da eta ezaugarriak barne-kanal berri emateko, arau-hausteak eta ipiniko diren kasu horietan jarraitu beharreko prozedura-arauak.

Kapituluaren azkenekoan debekuari buruzko atal bereziak errepresalien eta datu pertsonalen babesa.

Deskargatu8. kapituluaosoa

Aurreko kapituluetan bezala bat ageri da, sarrera, helburua eta gaiaren aurrekariei buruzko zerikusia duten eremu objektibo eta subjektiboari sistemaren elementuak.

Gainera, berariazko atalak gehitzen zaizkio publizitateari buruz eta postontziari buruzko informazioa eta kontsultak.

Amaitzeko, datu pertsonalak babesteko araubidea.

Deskargatu9. kapituluaosoa.

Kapitulu honetan baten bidez hasten da, eta elementu komunetan deskribapena plangintza, jarraipena, ebaluazioa eta berrikusketa-sistemaren Osotasuna. Ondoren, bere antolamendu-egitura honako fase hauek zehazten dira:

PlangintzaDiagnostikoa:, helburu estrategikoak eta operatiboak, adierazleak eta planaren ekintzen proposamena.

Jarraipena, ebaluazioa eta berrikusketa: Berrikusten dira sistemako elementuetan, esate baterako, administrazio eta gobernu onaren egokia zehazteko, arriskuen kudeaketa, prestakuntza-jarduerak eta baliabideak barne informazio kanalak, erakunde-etikako eta postontzia.