Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

SIAGE. kapituluak

Hemen guztiak biltzen dira, kapitulu egituratzen da eta SIAGE.

Deskargatu1. kapituluaosoa.

Lehen kapitulu honetan, prozesuaren oinarritze egiten da konpromisoan gobernu irekiaren IV. planaren arloan planak osotasuna; zerga-iruzurraren aurkako neurriak funtsen kudeaketan, berreskuratze planeko eraldatu eta Erresilientzia eta esparru erkidea-Sistema osotasuna AGE-musika jotzen duen informazioa lortu ahal izango da, eta, gainera, Zerga-Iruzurraren Aurkako estatuko estrategian, eta azaldu kendu zein izan zen lan-taldearen eratzea.

Ez gai honi buruz ematen diren agen aurrekariak aipatu da kapitulu honetan nazioarteko erreferentzia-, batez ere nazio batuen ituna ustelkeriaren aurka; garapen iraunkorrerako helburuetan hartzen du eta nazio batuen 2030eko Agenda; kontseiluaren buruzko ocderen osotasuna publikoa gutuna 2017; iberoamerikako etika eta osotasuna funtzio publikoan; gomendioak ebaluatzeko-eko bosgarren ekitaldiko partida: estatu taldea aurka

Europako kontseiluaren ustelkeria eta emandako gomendioen egoerari buruzko txostenak europar batasuneko zuzenbidea.

Hona hemen eraiketaren xedea, printzipioak eta aplikazio-eremua, bai, tresnak eta Organo-sistemaren osotasuna AGE-musika jotzen duen asmoa da, eta kapitulu oso bat, koadro adierazgarria osatzen duten elementu edo tresnak-sistemaren Osotasuna ere zehaztuko dira, osagai horiek bakoitzak bere helburu-eremuak eta subjektiboa, kontuan hartu beharreko beste puntu batzuk, eta merezi du aipagarrienak eta giro sozial eta ebaluazioa, jarraipena eta kontrola, dagozkion laburpena

ondoren, aipamen labur bat erantsi behar duten organoak garatzeko prozesuan parte hartzea, osorik biltzeko.

Deskargatu2. kapituluaosoa.

Merezi du bi kode bat, administrazio ona específca hartuko, norentzat, langile publikoek, eta bestea gobernu egokia, norentzat goi-kargudunak.

Espainiako Konstituzioa indarrean sartu ondoren, hainbat arau pixkanaka osatzen dute printzipio etiko eta jokabide-disciplinan-funtzioak gauzatzean, gobernuko kideak, goi-kargudun langile publikoak eta estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren derrigorrez bete beharreko arau-xedapen horiek zimendatu da. zutabe gobernuaren etika azpiegitura eta AGE, eta lagundu du laneratzen laguntzeko jarrerak sustatu, interes orokorrei behar.

Baina confanza indartzea diren erakundeetan ez da bakarrik, ordenamendu juridikoaren aurreikuspenak betetzeko, baizik eta ziurtatu behar aritzen diren pertsonen portaera zerbitzu publikoari erantzun estandarrik handienak Etikoak.

Portaera-ereduak egitean esplizituak behar dituen multzo bateko langile publikoen eta goi-kargudunak. horrez gain, sustatzen da banakako eta elkarrizketa kolektiboa defendatzen dituzten balioak inguruan zerbitzu publikoa.

Kodeak ez dute beren kabuz, eta, argi eta garbi bereizten dira diziplina-araubidea, estimulu baten moduan aritzen delarik inguruan egituraturik negatiboa.

Kodeak etikoen integritate-sisteman sartu dira, beraz, estatuko administrazio sailetik ateratzen diren balioak nahi dute, eta, horretarako, sintetizatzea eta ordenamendu juridiko eta multzo bat taxutzeko, jokabide-eredu gisa balio dezaketen erreferentzia eta funtzio publikoak betetzeko.

Bertan sartzen dira hainbat jardunbide egoki guztientzat gobernu-kideak, goi-karguak eta langileak, langile publikoek, eta, beraz, esparru Etikoa koherente eta zorrotza borondatez. bere osatzen

Funtsezko Pieza sistema bat, horiek egiteko, erantzun felmente a kodeak osotasuna gida-lerroak, lankidetza eta garapenerako antolakundeko (elga) eta europako kontseiluak emaniko gomendioak, eta linea garatutako esperientzia, gure inguruko beste herrialde batzuetan.

Prestaketa-lanetan parte hartu dute parte, eta, hainbat perfles profesionalak egokien barnean lan-taldeak, eta, horri esker, hainbat ikuspegi aberasgarria refejar.

Kodeak dira ahalik eta gehien heda dadin eta hauekin batera ziurtatzeko beharrezkoak diren segimendu-ekintzak etengabe eguneratzea eta afanzamiento asegurua.

Sartu ondoren, haren erabilera eremua mugatzen du eta, kasuan kasuko baldintza berehala jasotzen diren jarraibide gisa, gida eta balio etikoak zehaztu bere jarduera profesionalak, landu eta ordenamendu juridikoa aplikatuko ateratzen dira, eta arauak, baina, azken batean, zerrenda bat egin behar da lotutako balio etiko eta jokabide-arauen bakoitzari loturiko.

Kodeak, are osoagoak buruzko atal bat prebenitzeko eta kudeatzeko, apustuetarako berariazko atal bat interesen confictos buruzko eskaintza opariak eta gizarte-laguntzak, eta itxi egingo da behin-behineko bilduma lotutako araudi-erreferentziak, arestian aipatu ditugun eta haiei lotutakoak azpimarratutako oinarri gisa.

Deskargatu3. kapituluaosoa.

Merezi du específca hartuko bikodeakbat, administrazio ona, norentzat, langile publikoek, eta besteagobernu ona, norentzatgoi-kargudunak.

Espainiako Konstituzioa indarrean sartu ondoren, hainbat arau pixkanaka osatzen dute printzipio etiko eta jokabide-disciplinan-funtzioak gauzatzean, gobernuko kideak, goi-kargudun langile publikoak eta estatuko administrazio orokorraren eta estatuko sektore publiko instituzionalaren derrigorrez bete beharreko arau-xedapen horiek zimendatu da. zutabe gobernuaren etika azpiegitura eta AGE, eta lagundu du laneratzen laguntzeko jarrerak sustatu, interes orokorrei behar.

Baina confanza indartzea diren erakundeetan ez da bakarrik, ordenamendu juridikoaren aurreikuspenak betetzeko, baizik eta ziurtatu behar aritzen diren pertsonen portaera zerbitzu publikoari erantzun estandarrik handienak Etikoak.

Portaera-ereduak egitean esplizituak behar dituen multzo bateko langile publikoen eta goi-kargudunak. horrez gain, sustatzen da banakako eta elkarrizketa kolektiboa defendatzen dituzten balioak inguruan zerbitzu publikoa.

Kodeak ez dute beren kabuz, eta, argi eta garbi bereizten dira diziplina-araubidea, estimulu baten moduan aritzen delarik inguruan egituraturik negatiboa.

Kodeak etikoen integritate-sisteman sartu dira, beraz, estatuko administrazio sailetik ateratzen diren balioak nahi dute, eta, horretarako, sintetizatzea eta ordenamendu juridiko eta multzo bat taxutzeko, jokabide-eredu gisa balio dezaketen erreferentzia eta funtzio publikoak betetzeko.

Bertan sartzen dira hainbat jardunbide egoki guztientzat gobernu-kideak, goi-karguak eta langileak, langile publikoek, eta, beraz, esparru Etikoa koherente eta zorrotza borondatez. bere osatzen

Funtsezko Pieza sistema bat, horiek egiteko, erantzun felmente a kodeak osotasuna gida-lerroak, lankidetza eta garapenerako antolakundeko (elga) eta europako kontseiluak emaniko gomendioak, eta linea garatutako esperientzia, gure inguruko beste herrialde batzuetan.

Prestaketa-lanetan parte hartu dute parte, eta, hainbat perfles profesionalak egokien barnean lan-taldeak, eta, horri esker, hainbat ikuspegi aberasgarria refejar.

Kodeak dira ahalik eta gehien heda dadin eta hauekin batera ziurtatzeko beharrezkoak diren segimendu-ekintzak etengabe eguneratzea eta afanzamiento asegurua.

Sartu ondoren, haren erabilera eremua mugatzen du eta, kasuan kasuko baldintza berehala jasotzen diren jarraibide gisa, gida eta balio etikoak zehaztu bere jarduera profesionalak, landu eta ordenamendu juridikoa aplikatuko ateratzen dira, eta arauak, baina, azken batean, zerrenda bat egin behar da lotutako balio etiko eta jokabide-arauen bakoitzari loturiko.

Kodeak, are osoagoak buruzko atal bat prebenitzeko eta kudeatzeko, apustuetarako berariazko atal bat interesen confictos buruzko eskaintza opariak eta gizarte-laguntzak, eta itxi egingo da behin-behineko bilduma lotutako araudi-erreferentziak, arestian aipatu ditugun eta haiei lotutakoak azpimarratutako oinarri gisa.

Descagar du4. kapituluaosoa.

Batekin hasten da. kudeaketa hori, hain específca buruzko sarrera zuzendutako ekintza-multzo gisa dagozkion arriskuak zuzendu eta kontrolatzea, erakundearen eta bere fnalidad defnir-ekintza esparru bat, jakiteko zer alderdi kudeatu eta nola egin, batez ere, kontuan hartuta izan behar du kudeaketa-cuantifcación dituzten arriskuak.

Ondoren, erreferentzia-esparru bat ezartzen da, arriskuaren kudeaketa eta antolaketa-gisa, bai arau-eredu bat kudeaketa hori dagokion prozesua ondoren barruan hartzen du irismena, testuinguru eta irizpide, arriskuaren ebaluazioa eta tratamendua, jarraipena eta berrikustea eta dagokion erregistroak eta txostenak.

Osatzeko, específcos atal batek behar duen dokumentazioa, baita arriskuen kudeaketa sistema buruzko katalogoak identifcados dira mapak, arriskuen kudeaketa eta, hala nola, alertak, haien kudeaketarako específcos elementu bandera gorriak eta kontrol puntu kritikoak, bai eta dagozkien txostenak, arriskuak, erregistroa erregistro erreferentzia ezbeharrak eta koordinazio - eta interkomunikazio-erregistroak.

Kapitulua buruzko atala du, jardunbide egokiak sektorialak, amaituko da egoera edo « artearen egoera arloan Etika publiko eta osotasuna eta erreferentzia-esparrua eta jarduera-sektoretan.

Kapitulu honetan batekin osatzen da, eranskin-multzo garrantzitsua zabaltzen duten dagokien informazioa bere atal ezberdinetan.

Deskargatu5. kapituluaosoa.

Sarrera baten ondoren, gaiari buruz erreferentzia bat aurrekariak confgurar orduan Sistema hori, batez ere, osotasuna, antolamendu-egitura aginduaren ondorio HFP/1030/2021, irailaren 29koa, kudeaketa-sistema confgura berreskuratze planeko, eraldatu eta Erresilientzia-eredu batzuk, eta erakunde-etikako batzordeak aztertu eta, erabilitako saio bat egiten da Sistema egiteko antolakuntza-egitura-Osotasuna sartzen da hor norberaren erakundeko zuzendaritza, etapetako koordinatzaileak osotasuna, berriak edo batzordeak, erakundeen eta erakunde dauden osotasuna batzorde berria sortzea proposatu den sailen arteko izaeraz eta osotasunaren instituzionala

xedapen orokor egokiaren jasoko da.

Elementu horietako bakoitzean nabarmentzen da egituraren barruan eta haren posizio erlatiboa dagokion funtzioak, eta bereziki sailen arteko batzordea arduratuko da koherentzia Sistema aplikatzerakoan osotasuna AGE, duen dagokion sortzeko arauan zehazten zuen, eta, ordezkariekin batera sartu ahal izango dira: AGE, kanpoko aholkulariak ,-ereduari jarraituz etika aholku batzordea zerga administrazioko estatu agentziarekin eta funtzionatzen ari dena emaitza onak izan ditzan. Horrez Gain, komenigarria litzateke aholku kontseilua eratzea, batik bat, kide anitzeko organo gisa izaera parte-hartzaile eta aholkulari izateko.

Deskargatu6. kapituluaosoa.

Hasierako aipatzen da, kapitulu honetan gaur egungo egoerari prestakuntza defniendo esparru orokorra, osotasuna, ondoren, esparru objektiboa eta subjektiboa prestakuntza, baita eskumen-esparru-sistemarako osotasuna AGE, gero eta prestakuntza-mota desberdinak deskribatu eta ikastaro-mota erabil zitezkeen.

Jarraian, refere komunikabideei kapitulua hedapen- eta komunikazio-helburu-eremuak eta subjektiboa, kontuan hartu beharreko beste puntu batzuk específcas defniendo, ere, arlo honetan zerikusia duten alderdi zabaltzea, eta hartzaileek, eta horretarako baliabideak eta.

Aurrekoaren osatzen da buruzko atal bat diseinurako oinarriak prestakuntza-plan bat, osotasuna eta etika publikoa tresna edo sistemaren elementuak.

Deskargatu7. kapituluaosoa.

Kapitulu honetan hasten da, eta bertan azaldu aurrekariak eta protokoloaren xedeak, eta, horretarako, gero, bere testuinguru arauemailea eta estrategikoa emateko.

Hona hemen arau-hausteei buruzko informazioaren barne-esparrua eta kanalaren fnalidad, barne-sistema berri emateko informazio, jarraibideak eta prozedura.

Fnaliza kapituluan atal bi específcos debekuari buruzko errepresaliak datu pertsonalen babesa.

Deskargatu8. kapituluaosoa

Aurreko ataletan bezala, hemen sartzen da, era berean, adierazitako aurrekarien sarrera bat, arlo horretan, bere fnalidad eremu objektibo eta subjektiboari-elementuei dagokienez, sistemaren atal publizitateari buruzko específcos eta informazioa eskuratzeko aukera gehiago postontzian eta kontsulten, bukatzeko, babes-araubidea datu pertsonalak.

Deskargatu9. kapituluaosoa.

Zerrenda hasten da kapitulua elementu komunetan honako planifcación, sistemaren jarraipena, ebaluazioa eta berrikusketa, oro har, eta haren antolaketa-egituran laguntza gero fase horietako bakoitza zehaztu específcas: planifcación aipamenak helburu estrategikoei, diagnostikoa, eragile eta adierazleak eta jarduketen proposamenaren ondoren, planaren jarraipena, ebaluazioa eta berrikusteko sistemako elementuetan, bereziki administrazio ona eta gobernu onaren kodeak, ureztatzea, jarduerak eta prestakuntza-baliabideak, kanalak barne informazio eta postontzia erakunde-etikako.