Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

8.1.7. Redes sociales

Taula resumixen de l'activitat
 Compromís, iniciativa i activitat  Inici  Fi  Estat

 8. Comunicació inclusiva en Govern Obert

 8.1. Pla de comunicació inclusiva

 8.1.7. Difusió en xarxes socials

 01/04/2021 

 30/09/2024 

 

Finalitzada

bola taronja: activitat parcialment executada

 

Estat d'execució

Tota la informació d'actualitat en Govern Obert de la Direcció general de Governança Pública es difon a través del compte de Twitter @transparència_i

Hashtags:

  • Govern Obert: #GobiernoAbierto
  • IV Pla de Govern Obert: #CuartoPlan #GobiernoAbierto
  • Fòrum de Govern Obert: #ForodeGobiernoAbierto
  • Setmana de l'Administració Oberta: #SAA2021 #SemanaAbierta #OpenGovWeek
  • Comunitat de pràctica sobre comunicació inclusiva del Govern Obert: #ComGobAbierto

Dins del projecte Hazlab s'han obert comptes de Twitter @fes_lab; LinkedIn @hazlab i Youtube on s'oferix la següent informació:

  1. Novetats i actualitat sobre temes relacionats amb el govern obert, transparència, integritat i col·laboració i especialment la participació ciutadana i els laboratoris d'innovació per a la participació pública.
  2. Novetats i actualitat sobre temes relacionats amb la innovació pública, i especialment la innovació en participació ciutadana.
  3. Informacions aparegudes que guarden relació amb algun dels elements d'informació de participació ciutadana, laboratoris d'innovació per a la participació ciutadana, Govern obert, transparència, integritat, col·laboració i sobre innovació en les Administracions Públiques.

 

D'altra banda, s'han analitzat les accions de comunicació de les iniciatives de l'IV Pla de Govern Obert d'Espanya 2020-2024 que es duen a terme pels responsables dels compromisos (AGE, Comunitats Autònoms i Entitats Locals).

Les dades de seguiment, a data de desembre de 2021, indiquen que els mitjans més utilitzats per les unitats responsables de les iniciatives de l'IV Pla han sigut els portals web (65%), i les xarxes socials (35%), així com l'organització i participació en seminaris, jornades, taules redones i presentacions. La xarxa social majoritàriament utilitzada per els responsables dels compromisos ha sigut Twitter, seguida de Youtube i, en menor mesura, Linkedin i Facebook.

En el marc del projecte del laboratori digital d'innovació en participació ciutadana en plans i programes, HazLab, s'ha creat un compte de Linkedin per a augmentar la difusió del Govern Obert i del laboratori HazLab entre professionals i experts.

Al seu torn, s'ha creat un canal de Youtube per a la difusió dels diferents materials audiovisuals que s'estan realitzant en aquest espai col·laboratiu.