Transporte, vehículo de incidencias, mensajería y reparto interno de documentación para los Servicios Centrales del Ministerio de Justicia.
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 11-09-2019.Junta de Contratación del Ministerio de Justicia. Ministerio de Justicia.
Última actualització: 02/12/2021
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Transporte, vehículo de incidencias, mensajería y reparto interno de documentación para los Servicios Centrales del Ministerio de Justicia..
Número d'expedient
ASE/2019/050
Tipus de Tramitació
Ordinaria
Procediment de contractació
Abierto
Òrgan de contractació
Junta de Contratación del Ministerio de Justicia.
Durada del contracte
24 meses
Dades de la licitació:
Estat
Import de licitació
690.322,88€
Nombre de licitadors
8
Resultat de la licitació
Adjudicado
Dades de l'adjudicatari:
Adjudicatari
GESTIÓN TRANSPORTES Y DISTRIBUCIÓN MENSAJEROS, S.L.. ( NIF: B79467866 )
Import d'adjudicació
513,945€
Dades de la modificació del contracte:
Número de modificació: 1
Termini de la modificació: 12 MESES
Termini final després modificació: 36 MESES
Referència de la modificació: ASE/2019/050
Import de la modificació: 256,972.5€
Import final després modificació: 770,917.5€
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic