Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable (confección de impresos) con destino al almacén central y servicios periféricos del Departamento.
Procedimiento Abierto. Adjudicado el 28-07-2016.Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento. Ministerio de Fomento.
Última actualización: 03/08/2020
Datos do contrato:
Obxecto do contrato
Adquisición y suministro de material de oficina no inventariable (confección de impresos) con destino al almacén central y servicios periféricos del Departamento..
Número de expediente
011622FT0054
Procedemento de contratación
Órgano de contratación
Junta de Contratación de la Subsecretaría de Fomento.
Duración del contrato
12 meses
Datos da licitación:
Estado
Importe de licitación
85.458,96€
Resultado de da licitación
Renuncia
Datos do adxudicatario:
Para máis información:
Máis información sobre este contrato na Plataforma de Contratación do Sector Público