Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

8.1.5. Plan de medios offline

Táboa resumen da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 8. Comunicación inclusiva en Goberno Aberto

 8.1. Plan de comunicación inclusiva

 8.1.5. Plan de medios offline

 01/04/2021 

 30/09/2024 

 

 Finalizada

bóla laranxa: actividade parcialmente executada

                            

Estado de execución

Campaña de Comunicación inclusiva do Goberno Aberto:

Contrato de creatividade. A estratexia offline da Campaña de comunicación inclusiva do Goberno Aberto consta dos seguintes materiais:

Anuncio para televisión, locutado e subtitulado en castelán e con linguaxe de signos. Así mesmo, realizaranse versións nas linguas cooficiais (locución, subtítulos e linguaxe de signos). No entanto, se o deseño da creatividade así o require, incluirase a audiodescripción como medida de accesibilidade complementaria.

Cuña de radio en castelán e nas linguas cooficiais.

Medios gráficos e publicidade exterior (revistas, xornais, marquesiñas, valos publicitarios)

Contrato de compra de espazos publicitarios mediante AM50/20

A documentación do contrato licitado inclúe a seguinte proposta de distribución de medios offline:

TV. 20%

Radio: 10%

Medios gráficos: 10%

Publicidade exterior: 15%

Medios dixitais: 45%

Material divulgativo a través de medios offline:

En 2022 realizáronse as seguintes actuacións:

Publicación do IV Plan de Goberno Aberto, versión cidadanía, en español (500 exemplares), eúscaro (200 exemplares), catalán (200 exemplares), galego (200 exemplares), valenciano (200 exemplares).

Publicación da Guía de Goberno Aberto para empregadas e empregados públicos (500 exemplares)

Publicación da Guía de Goberno aberto para Educación primaria en lectura fácil en eúscaro (100 exemplares), catalán (100 exemplares), galego (100 exemplares) e valenciano (100 exemplares).

Publicación da Guía de Goberno aberto para Educación secundaria en lectura fácil en eúscaro (100 exemplares), catalán (100 exemplares), galego (100 exemplares) e valenciano (100 exemplares).

Publicación da Guía de Goberno aberto para Bacharelato en lectura fácil en eúscaro (100 exemplares), catalán (100 exemplares), galego (100 exemplares) e valenciano (100 exemplares).

En 2021:

Reeditouse o IV Plan de Goberno Aberto de España 2020-2024 en formato papel.

Estas publicacións distribuíronse aos membros do Foro e outros organismos e institucións.

Guías para a participación cidadá en plans e programas, a través de medios electrónicos e redes sociais. A través dun encargo a ISDEFE previuse a redacción e impresión destas guías. Atópase en execución. Ver ficha 3.3.1

En 2020:

  • Editouse o IV Plan de Goberno Aberto de EspCña 2020-2024 en formato papel, e distribuíuse a todos os membros do Foro de Goberno Aberto e ás Delegacións e Subdelegacións do Goberno.

Convenio de colaboración entre a AGe e a PTS para a Comunicación inclusiva do Goberno Aberto

As actuacións de sensibilización e comunicación previstas na cláusula segunda do Convenio, subscrito o 30 de novembro de 2021, son as seguintes:

  • Xornadas: Organización, polo menos de seis xornadas con colectivos vulnerables ou en risco de exclusión social, antes do 30 de outubro de 2023, para a difusión dos valores do Goberno Aberto, dous das cales irán dirixidas a persoas consumidoras e usuarias en situación de pobreza e especial vulnerabilidade e á visibilidade da mocidade vulnerable e/ou á promoción dos seus dereitos á información e á participación.
  • Talleres. Organización de talleres dirixidos aos colectivos máis vulnerables e/ou afectados pola fenda dixital para promover un comportamento máis activo no exercicio dos seus dereitos de acceso á información pública e á participación.
  • Organización de dous eventos durante a Semana da Administración Aberta correspondente a 2022 e 2023
  • Paneis. Organización de paneis cunha mostra representativa de persoas pertencentes a colectivos vulnerables ou en risco de exclusión social. Tendo en conta novas en situación de pobreza ou risco de exclusión social e/ou persoas consumidoras e usuarias en circunstancia de vulnerabilidade e/ou afectadas pola fenda dixital co fin de detectar os déficits e emprender accións específicas.

 

Desenvolvéronse as seguintes actividades:

Todas as actividades realizadas poden consultarse no espazo de Goberno Aberto creado no portal da Plataforma do Terceiro Sector: