Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

8.1.5. Plan de medios offline

Taula resumeixen de l'activitat
 Compromís, iniciativa i activitat  Inici  Fi  Estat

 8. Comunicació inclusiva en Govern Obert

 8.1. Pla de comunicació inclusiva

 8.1.5. Pla de mitjans offline

 01/04/2021 

 30/09/2024 

 

 Finalitzada

bola taronja: activitat parcialment executada

                            

Estat d'execució

Campaña de Comunicació inclusiva del Govern Obert:

Contracte de creativitat. L'estratègia offline de la Campanya de comunicació inclusiva del Govern Obert consta dels següents materials:

Espot per a televisió, locutat i subtitulat en castellà i amb llenguatge de signes. Així mateix, es realitzaran versions en les llengües cooficials (locució, subtítols i llenguatge de signes). No obstant això, si el disseny de la creativitat així ho requereix, s'inclourà l'audiodescripción com a mesura d'accessibilitat complementària.

Tascó de radi en castellà i en les llengües cooficials.

Mitjans gràfics i publicitat exterior (revistes, periòdics, marquesines, tanques publicitàries)

Contracte de compra d'espais publicitaris mitjançant AM50/20

La documentació del contracte licitat inclou la següent proposta de distribució de mitjans offline:

TV. 20%

Ràdio: 10%

Mitjans gràfics: 10%

Publicitat exterior: 15%

Mitjans digitals: 45%

Material divulgatiu a través de mitjans offline:

En 2022 s'han realitzat les següents actuacions:

Publicació de l'IV Pla de Govern Obert, versió ciutadania, en espanyol (500 exemplars), basc (200 exemplars), català (200 exemplars), gallec (200 exemplars), valencià (200 exemplars).

Publicació de la Guia de Govern Obert per a empleades i empleats públics (500 exemplars)

Publicació de la Guia de Govern obert per a Educació primària en lectura fàcil en basca (100 exemplars), català (100 exemplars), gallec (100 exemplars) i valencià (100 exemplars).

Publicació de la Guia de Govern obert per a Educació secundària en lectura fàcil en basca (100 exemplars), català (100 exemplars), gallec (100 exemplars) i valencià (100 exemplars).

Publicació de la Guia de Govern obert per a Batxillerat en lectura fàcil en basca (100 exemplars), català (100 exemplars), gallec (100 exemplars) i valencià (100 exemplars).

En 2021:

S'ha reeditat l'IV Pla de Govern Obert d'Espanya 2020-2024 en format paper.

Aquestes publicacions s'han distribuït als membres del Fòrum i altres organismes i institucions.

Guies per a la participació ciutadana en plans i programes, a través de mitjans electrònics i xarxes socials. A través d'un encàrrec a ISDEFE s'ha previst la redacció i impressió d'aquestes guies. Es troba en execució. Veure fitxa 3.3.1

En 2020:

  • S'ha editat l'IV Pla de Govern Obert d'EspCña 2020-2024 en format paper, i s'ha distribuït a tots els membres del Fòrum de Govern Obert i a les Delegacions i Subdelegacions del Govern.

Conveni de col·laboració entre l'AGe i la PTS per a la Comunicació inclusiva del Govern Obert

Les actuacions de sensibilització i comunicació previstes en la clàusula segona del Conveni, subscrit el 30 de novembre de 2021, són les següents:

  • Jornades: Organització, almenys de sis jornades amb col·lectius vulnerables o en risc d'exclusió social, abans del 30 d'octubre de 2023, per a la difusió dels valors del Govern Obert, dos de les quals aniran dirigides a persones consumidores i usuàries en situació de pobresa i especial vulnerabilitat i a la visibilitat de la joventut vulnerable i/o a la promoció dels seus drets a la informació i a la participació.
  • Tallers. Organització de tallers dirigits als col·lectius més vulnerables i/o afectats per la bretxa digital per promoure un comportament més actiu en l'exercici dels seus drets d'accés a la informació pública i a la participació.
  • Organització de dos esdeveniments durant la Setmana de l'Administració Oberta corresponent a 2022 i 2023
  • Panells. Organització de panells amb una mostra representativa de persones pertanyents a col·lectius vulnerables o en risc d'exclusió social. Tenint en compte joves en situació de pobresa o risc d'exclusió social i/o persones consumidores i usuàries en circumstància de vulnerabilitat i/o afectades per la bretxa digital amb la finalitat de detectar els dèficits i emprendre accions específiques.

 

S'han desenvolupat les següents activitats:

Totes les activitats realitzades poden consultar-se a l'espai de Govern Obert creat al portal de la Plataforma del Tercer Sector: