Seguimiento de las ventajas obtenidas por la Xunta
Compromís, iniciativa i activitat | Inici | Fi | Estat | |
---|---|---|---|---|
GALÍCIA 10.7. Galícia: Sistema integrat d'atenció ciutadania i Govern obert 10.7.3. Seguiment dels avantatges obtinguts per la Xunta, després de la posada en funcionament de l'aplicació SIACI, en la tramitació dels procediments a través de l'aplicació SIACI |
01/01/2022 |
30/06/2024 |
Finalitzada |
Estat d'execució
Al llarg de l'any 2021 s'han engegat cinc grups de treball per a la millora de 5 procediments concrets que han culminat en els corresponents plans de millora. Els resultats i conclusions d'aquests plans de millora poden consultar-se al Portal de Transparència i Govern Obert: https://transparència.xunta.gal/participacion-i-relacions/procedementos-i-servizos/oficina-defensa
Fruit d'aquests treballs s'han identificat propostes de millora d'aquests cinc procediments concrets, però també millores generals en la prestació dels serveis públics no vinculades a un únic procediment, com l'engegada del Canal 65, un canal específic d'atenció directa i preferent per a les persones majors de 65 anys.
Respecte a l'any 2023, es van elaborar tres plans de millora relatius a proves de competències clau, certificat de professionalitat, i borses i ajudes per a persones treballadores aturades que participin en accions de formació professional per a l'ocupació.
Tots aquests plans de millora, si bé estan orientats a la ciutadania, aborden també una millora amb vista a gestió administrativa, en abordar entre les possibles millores a utilització de noves aplicacions, major interoperabilitat, etc..
A més, ha de destacar-se igualment que l'aplicació SIACI incorpora funcionalitats com a models de resolucions, avisos de finalització de termini, etc, la qual cosa redunda en una millora de la gestió.