Reparación incidencias y adaptación sistema protección contra incendios D.P. INSS Granada
Procedimiento Contrato Menor. Adjudicado el 08-02-2018.INSS-Dirección provincial de Granada. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualización: 30/11/2024
Datos do contrato:
Obxecto do contrato
Reparación incidencias y adaptación sistema protección contra incendios D.P. INSS Granada.
Número de expediente
18/CM-676/18
Procedemento de contratación
Contrato Menor
Órgano de contratación
INSS-Dirección provincial de Granada.
Datos da licitación:
Estado
Resuelta (RES)
Importe de licitación
13.487,54€
Número de licitadores
3
Resultado de da licitación
Adjudicado
Datos do adxudicatario:
Adxudicatario
OHL INGESAN. ( NIF: A27178789 )
Importe de adxudicación
13,487.54€
Para máis información:
Máis información sobre este contrato na Plataforma de Contratación do Sector Público