Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Aprobación planes de prevención riesgos consellerias

Tabla resumo da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 03. GALICIA

 10.6. Galicia: Marco de integridade institucional

 10.6.2. Aprobación de plans de prevención de riscos de xestión en todas as consellerías que permitan previr, identificar, avaliar e dar resposta á posible ocorrencia de actuacións irregulares

 01/01/2021

31/12/2022

 

Finalizada

bóla gris: actividade non iniciada

                            

Estado de execución

O 10 de decembro de 2021 o Consello da Xunta de Galicia aprobou o Plan Xeral de Prevención de Riscos de Xestión e Medidas Antifraude da Xunta de Galicia.

Así mesmo, aprobouse un modelo de plan específico para que as distintas Consellerías elaboren e aproben os seus plans específicos de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude, incluíndo tanto aos departamentos da administración xeral como ás entidades instrumentais adscritas. Progresivamente se han ido aprobando plans específicos nas diferentes Consellerías da Xunta de Galicia.

Actualmente existen 66 centros directivos e entidades con plans específicos de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude aprobados. O proceso de aprobación de plans específicos é continuado no tempo e os novos plans vanse incorporando como adendas e poden consultarse no Portal de Transparencia e Goberno Aberto da Xunta de Galicia (https://transparencia.xunta.gal/integridade-institucional)

O 19 de maio de 2023 o Consello da Xunta de Galicia procedeu a aprobar unha revisión e actualización do Plan xeral de prevención de riscos de xestión e medidas antifraude da Xunta de Galicia, na que, entre outras cuestións, regulouse de forma pormenorizada o procedemento a seguir ante eventuais situacións de conflito de interese, adaptouse a canle de denuncias xa existente ás previsións da nova Lei 2/2023, incorporouse unha nova matriz para realizar a avaliación de riscos, e instouse a todos os departamentos da Comunidade Autónoma a actualizar os seus plans específicos de medidas antifraude.

A partir deste momento os distintos centros directivos e entidades instrumentais da Xunta de Galicia comezaron a tarefa de aprobar os seus novos plans antifraude. Aínda que aínda existen algúns departamentos pendentes da actualización, a práctica totalidade dos plans específicos de prevención de riscos de xestión e de medidas antifraude xa están aprobados.