Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Estudio diagnóstico de la participación infantil y adolescente (PIA)

Taula resumeixen de l'activitat
 Compromís, iniciativa i activitat  Inici  Fi  Estat

 NAVARRA

 10.31. C.F. Navarra: Participació de nenes, nens i adolescents

 10.31.2. Estudi diagnòstic de la participació infantil i adolescent (PIA) a Navarra.
El diagnòstic inclou la detecció i mapatge d'experiències i bones pràctiques en els municipis:
- A Navarra
- Fora de Navarra

 01/10/2020 

 31/12/2020 

 

 Finalitzada

bola taronja: activitat parcialment executada

                            

Estat d'execució

S'han identificat les experiències i bones pràctiques en participació infantil a Navarra a través de l'enviament d'un qüestionari a totes les entitats locals de Navarra. Es disposa de la informació recollida i identificada. A més s'han visitat un total de 17 ajuntaments per conèixer aquestes experiències. Quedaria per desenvolupar l'eina de visualització del mapatge en el qual centralitzar la informació per a la seva difusió.

S'està treballant en una eina de mural col·laboratiu a fi d'informar dels òrgans de participació d'infància i adolescència a Navarra així com altres iniciatives en aquest àmbit, en la qual els propis ajuntaments puguin aportar informació. 

S'ha dissenyat un mapa per geolocalizar els òrgans de participació infantil i adolescent de Navarra i s'està treballant en l'actualització de la informació dels òrgans municipals constituïts. Es preveu que el mapatge estigui realitzat per a finals del mes de juny de 2023.

L'estudi diagnòstic ha finalitzat després de l'elaboració i publicació de Mapatge d'òrgans municipals de participació infantil. La Xarxa Opina (Òrgans de Participació Infantil i Adolescent de Navarra), a través d'IDENA (Infraestructura de Dades Espacials de Navarra) té el seu propi mapa en el qual s'apareixen geo localitzats els municipis que disposen d'aquest espai de participació. Cada òrgan compta amb una fitxa descriptiva pròpia. Enllaç al Mapatge.