servicio de mantenimiento y asistencia técnica fotocopiadoras ricoh
Procedimiento Contrato Menor. Adjudicado el 26-11-2018.INSS-Dirección provincial de Girona. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.
Última actualización: 14/02/2025
Datos do contrato:
Obxecto do contrato
servicio de mantenimiento y asistencia técnica fotocopiadoras ricoh.
Número de expediente
17/CM-193/19
Procedemento de contratación
Contrato Menor
Órgano de contratación
INSS-Dirección provincial de Girona.
Duración del contrato
12 meses
Datos da licitación:
Estado
Resuelta (RES)
Importe de licitación
2.892,56€
Número de licitadores
1
Resultado de da licitación
Adjudicado
Datos do adxudicatario:
Adxudicatario
RICOH ESPAÑA SLU. ( NIF: B82080177 )
Importe de adxudicación
2,892.56€
Para máis información:
Máis información sobre este contrato na Plataforma de Contratación do Sector Público