Redacción de memoria valorada de obra de reforma para accesibilidad en planta baja del edificio de la Dirección Insular en Santa Cruz de la Palma
Procedimiento Abierto. Subdirección General de Administración Financiera de la Administración Periférica. Ministerio de Hacienda y Administraciones Publicas.
Última actualització: 05/08/2020
Dades del contracte:
Objecte del contracte
Redacción de memoria valorada de obra de reforma para accesibilidad en planta baja del edificio de la Dirección Insular en Santa Cruz de la Palma.
Número d'expedient
201586000035
Procediment de contractació
Òrgan de contractació
Subdirección General de Administración Financiera de la Administración Periférica.
Durada del contracte
1 mes
Dades de la licitació:
Resultat de la licitació
Adjudicado
Adjudicatari
GARA LORENZO DÍAZ. - 42193135A
Import de licitació
1.800€
Import d'adjudicació
1,800€
Nombre de licitadors
3
Per a més informació:
Més informació sobre este contracte en la Plataforma de Contractació del Sector Públic