Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Solicite información pública

Toda persoa pode exercer o dereito de acceso á información pública. Este dereito garante a posibilidade de levar a cabo consultas sobre datos e información pública.

Utilizar as canles apropiadas facilita a tramitación da súa solicitude e diminúe os prazos de  resposta.

 Rogámoslle que, antes de solicitar acceso á información pública a través desta canle, lea con detalle as seguintes recomendacións:

Presentación telemática

Para presentar unha solicitude de dereito de acceso telemáticamente necesita identificarse, ben utilizando calquera das modalidades do sistema Cl@ve -Máis información sobre Cl@ve-, ben utilizando o sistema de código de acceso -Máis información sobre código de acceso-.

Identificación
1. Identificación

Redirixiráselle ben ao sistema Cl@ve de autenticación que lle permitirá seleccionar o modo de identificación que lle resulte máis cómodo, ben ao sistema de código de acceso.

Solicitud
2. Solicitude

Unha vez identificado, redirixiráselle un formulario a través do cal poderá realizar a súa consulta.

Remisión y envío
3. Remisión e envío

Mostraráselle a súa solicitude de información completa e, se está acorde, poderá proceder ao seu envío. En caso contrario poderá modificala.

Confirmación
4. Confirmación

Si su solicitud ha sido enviada correctamente, se mostrará un mensaje en pantalla indicándoselo.

Nota Informativa sobre las Solicitudes de Acceso Se é a primeira vez que consulta o Portal da Transparencia, visite esta páxina con recomendacións para realizar a súa solicitude de información.

 

Outros medios de presentación previstos pola Lei

Pode exercer o dereito de acceso á información presentando unha solicitude, previa acreditación da súa identidade, en:

  • As oficinas de correos. Para a presentación a través  dos servizos postais hai que ter en conta os seguintes requisitos.
  • Os rexistros dos órganos administrativos competentes ou calquera órgano administrativo que pertenza á Administración Xeral do Estado, á de calquera das Comunidades Autónomas, á de calquera das Deputacións Provinciais, Cabidos e Consellos Insulares, aos Concellos aos que se refire o artigo 121 da Lei 7/1985, do 2 de abril, reguladora das Bases de Réxime Local, ou á do resto de entidades que integran a Administración Local se, neste último caso, subscribiuse o oportuno convenio. Ver as oficinas de rexistro.
  • Nas representacións diplomáticas ou oficinas consulares de España no estranxeiro. Consulte as embaixadas e consulados.

Se o desexa pode utilizar o seguinte formulario:

Descargue o formulario

 

Máis información

O dereito de acceso poderá ser limitado nos supostos que contempla a Lei nos seus artigos 14 e 15. Entre outros: Seguridade Nacional, Defensa, Política económica e monetaria, para a protección de datos de carácter persoal, etc.

Por que debo identificarme?

O exercicio do Dereito de Acceso inicia coa administración un procedemento administrativo que esixe a identificación da persoa solicitante.

Como podo presentar unha solicitude?

De forma telemática ou por outros medios previstos na Lei.