Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

Comisión Sectorial de Gobierno Abierto

Foto de reunión de 26/02/2020 con texto: "Comisión Sectorial"

La Comissió Sectorial de Govern Obert és un espai de coordinació, col·laboració i debat entre les diferents Administracions públiques, per a l'intercanvi d'experiències i el desenvolupament i seguiment d'iniciatives conjuntes en matèria de Govern Obert.

Es tracta d'un òrgan col·legiat de cooperació interadministrativa de caràcter tècnic, per a l'establiment de mesures, estratègies, objectius i directrius sobre Govern Obert, que pot elevar les seves propostes a la Conferència Sectorial d'Administració Pública (veure Reglament de la Conferència Sectorial d'Administració Pública, aprovat el 22 d'octubre de 2018).

La Comissió Sectorial es va constituir el 6 de març de 2017, en la reunió celebrada entre representants de l'Administració General de l'Estat, de les Administracions Autonòmiques i de les Entitats Locals, a través de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) (veure nota de premsa). Pot consultar aquí les seves normes d'organització i funcionament.

Activitats destacades:

Participació en el disseny i seguiment dels Planes d'Acció de Govern Obert.

Coordinació de l'Educació en Govern Obert.

Aprovació del document de “Posició comuna de les Administracions Públiques espanyoles sobre participació ciutadana”, que va ser remès al Comitè Europa amb els Ciudadanos de la UE.

 

Reunions: