8.1.7. Redes sociales
Compromiso, iniciativa e actividade | Inicio | Fin | Estado | |
---|---|---|---|---|
8. Comunicación inclusiva en Goberno Aberto 8.1. Plan de comunicación inclusiva 8.1.7. Difusión en redes sociais |
01/04/2021 |
30/09/2024 |
Finalizada
|
Estado de execución
Toda a información de actualidade en Goberno Aberto da Dirección Xeral de Gobernación Pública difúndese a través da conta de Twitter @transparencia_e
Hashtags:
- Goberno Aberto: #GobiernoAbierto
- IV Plan de Goberno Aberto: #CuartoPlan #GobiernoAbierto
- Foro de Goberno Aberto: #ForodeGobiernoAbierto
- Semana da Administración Aberta: #SAA2021 #SemanaAbierta #OpenGovWeek
- Comunidade de práctica sobre comunicación inclusiva do Goberno Aberto: #ComGobAbierto
Dentro do proxecto Hazlab abríronse contas de Twitter @feixe_lab; LinkedIn @hazlab e Youtube onde se ofrece a seguinte información:
- Novidades e actualidade sobre temas relacionados co goberno aberto, transparencia, integridade e colaboración e especialmente a participación cidadá e os laboratorios de innovación para a participación pública.
- Novidades e actualidade sobre temas relacionados coa innovación pública, e especialmente a innovación en participación cidadá.
- Informacións aparecidas que gardan relación con algún dos elementos de información de participación cidadá, laboratorios de innovación para a participación cidadá, Goberno aberto, transparencia, integridade, colaboración e sobre innovación nas Administracións Públicas.
Por outra banda, analizáronse as accións de comunicación das iniciativas do IV Plan de Goberno Aberto de España 2020-2024 que levan a cabo polos responsables dos compromisos (AGE, Comunidades Autónomos e Entidades locais).
Os datos de seguimento, a data de decembro de 2021, indican que os medios máis utilizados por as unidades responsables das iniciativas do IV Plan foron os portais web (65%), e as redes sociais (35%), así como a organización e participación en seminarios, xornadas, mesas redondas e presentacións. A rede social maioritariamente utilizada por os responsables dos compromisos foi Twitter, seguida de Youtube e, en menor medida, Linkedin e Facebook.
No marco do proxecto do laboratorio dixital de innovación en participación cidadá en plans e programas, HazLab, creouse unha conta de Linkedin para aumentar a difusión do Goberno Aberto e do laboratorio HazLab entre profesionais e expertos.
Á súa vez, creouse unha canle de Youtube para a difusión dos diferentes materiais audiovisuais que se están realizando no este espazo colaborativo.