Acceder al contenido principal

Sección con el contenido principal

8.1.7. Redes sociales

Táboa resumen da actividade
 Compromiso, iniciativa e actividade  Inicio  Fin  Estado

 8. Comunicación inclusiva en Goberno Aberto

 8.1. Plan de comunicación inclusiva

 8.1.7. Difusión en redes sociais

 01/04/2021 

 30/09/2024 

 

Finalizada

bóla laranxa: actividade parcialmente executada

 

Estado de execución

Toda a información de actualidade en Goberno Aberto da Dirección Xeral de Gobernación Pública difúndese a través da conta de Twitter @transparencia_e

Hashtags:

  • Goberno Aberto: #GobiernoAbierto
  • IV Plan de Goberno Aberto: #CuartoPlan #GobiernoAbierto
  • Foro de Goberno Aberto: #ForodeGobiernoAbierto
  • Semana da Administración Aberta: #SAA2021 #SemanaAbierta #OpenGovWeek
  • Comunidade de práctica sobre comunicación inclusiva do Goberno Aberto: #ComGobAbierto

Dentro do proxecto Hazlab abríronse contas de Twitter @feixe_lab; LinkedIn @hazlab e Youtube onde se ofrece a seguinte información:

  1. Novidades e actualidade sobre temas relacionados co goberno aberto, transparencia, integridade e colaboración e especialmente a participación cidadá e os laboratorios de innovación para a participación pública.
  2. Novidades e actualidade sobre temas relacionados coa innovación pública, e especialmente a innovación en participación cidadá.
  3. Informacións aparecidas que gardan relación con algún dos elementos de información de participación cidadá, laboratorios de innovación para a participación cidadá, Goberno aberto, transparencia, integridade, colaboración e sobre innovación nas Administracións Públicas.

 

Por outra banda, analizáronse as accións de comunicación das iniciativas do IV Plan de Goberno Aberto de España 2020-2024 que levan a cabo polos responsables dos compromisos (AGE, Comunidades Autónomos e Entidades locais).

Os datos de seguimento, a data de decembro de 2021, indican que os medios máis utilizados por as unidades responsables das iniciativas do IV Plan foron os portais web (65%), e as redes sociais (35%), así como a organización e participación en seminarios, xornadas, mesas redondas e presentacións. A rede social maioritariamente utilizada por os responsables dos compromisos foi Twitter, seguida de Youtube e, en menor medida, Linkedin e Facebook.

No marco do proxecto do laboratorio dixital de innovación en participación cidadá en plans e programas, HazLab, creouse unha conta de Linkedin para aumentar a difusión do Goberno Aberto e do laboratorio HazLab entre profesionais e expertos.

Á súa vez, creouse unha canle de Youtube para a difusión dos diferentes materiais audiovisuais que se están realizando no este espazo colaborativo.