8.1.7. Redes sociales
Compromís, iniciativa i activitat | Inici | Fi | Estat | |
---|---|---|---|---|
8. Comunicació inclusiva en Govern Obert 8.1. Pla de comunicació inclusiva 8.1.7. Difusió en xarxes socials |
01/04/2021 |
30/09/2024 |
Finalitzada
|
Estat d'execució
Tota la informació d'actualitat en Govern Obert de la Direcció general de Governança Pública es difon a través del compte de Twitter @transparència_i
Hashtags:
- Govern Obert: #GobiernoAbierto
- IV Pla de Govern Obert: #CuartoPlan #GobiernoAbierto
- Fòrum de Govern Obert: #ForodeGobiernoAbierto
- Setmana de l'Administració Oberta: #SAA2021 #SemanaAbierta #OpenGovWeek
- Comunitat de pràctica sobre comunicació inclusiva del Govern Obert: #ComGobAbierto
Dins del projecte Hazlab s'han obert comptes de Twitter @fes_lab; LinkedIn @hazlab i Youtube on s'ofereix la següent informació:
- Novetats i actualitat sobre temes relacionats amb el govern obert, transparència, integritat i col·laboració i especialment la participació ciutadana i els laboratoris d'innovació per a la participació pública.
- Novetats i actualitat sobre temes relacionats amb la innovació pública, i especialment la innovació en participació ciutadana.
- Informacions aparegudes que guarden relació amb algun dels elements d'informació de participació ciutadana, laboratoris d'innovació per a la participació ciutadana, Govern obert, transparència, integritat, col·laboració i sobre innovació en les Administracions Públiques.
D'altra banda, s'han analitzat les accions de comunicació de les iniciatives de l'IV Pla de Govern Obert d'Espanya 2020-2024 que es duen a terme pels responsables dels compromisos (AGE, Comunitats Autònoms i Entitats Locals).
Les dades de seguiment, a data de desembre de 2021, indiquen que els mitjans més utilitzats per les unitats responsables de les iniciatives de l'IV Pla han estat els portals web (65%), i les xarxes socials (35%), així com l'organització i participació en seminaris, jornades, taules rodones i presentacions. La xarxa social majoritàriament utilitzada per els responsables dels compromisos ha estat Twitter, seguida de Youtube i, en menor mesura, Linkedin i Facebook.
En el marc del projecte del laboratori digital d'innovació en participació ciutadana en plans i programes, HazLab, s'ha creat un compte de Linkedin per augmentar la difusió del Govern Obert i del laboratori HazLab entre professionals i experts.
Al seu torn, s'ha creat un canal de Youtube per a la difusió dels diferents materials audiovisuals que s'estan realitzant en aquest espai col·laboratiu.